Arrebato

diumenge, de setembre 28, 2008

Tinc 20 gigues en películes !


Avui mentre em canviava en un vesturari d'unes instal·lacions esportives he sentit una conversa entre dos coneguts (amics ??) que m'ha fet ser conscient d'un fet que crec està passant molt aquests temps. La conversa ha anat així, més o menys:

<...> Paco: El otro dia un amigo me pasó 20 Gigas de películas, buaahh !, eso no sé ni donde meterlo...
amic: ah, y qué ? són buenas ? són estrenos ?


Paco: hay una de eso de las Galaxias, sabes de eso de la serie de Galaxias ?
El otro día vi que esta serie te cuesta 50 euros. Me lo ha grabado en un disco duro de esos multimedia; ahí tengo una 300.000 pelas en películas ! amic: Bueno Paco, me voy que tengo prisa <...>

Me quedat amb les ganes de preguntar-li al Paco quantes d'aquestes películes ha vist ja.

Etiquetes de comentaris:

2 Comments:

At dijous, de gener 07, 2010 6:06:00 a. m., Blogger Dr. Fleischman said...

Molt bó el fet de valorar en euros una serie de bits dins d'un disc dur que segurament no arribarà a veure mai!
De fet jo només he vist un 30% de les pelis que tinc al disc dur.

 
At diumenge, de gener 10, 2010 10:13:00 a. m., Blogger Marcel Odena said...

El problema de rebre tant material de cop és que et converteix en més vago en buscar i decidir què és el que et vindria de gust veure.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home