Arrebato

divendres, de març 21, 2008

Ascensió a l'Aneto


El cap de setmana del 15-16 de març vaig aconseguir fer el cim de l'Aneto (3.404m) per segon cop. El primer cop el vaig fer per la canal d'Estasen. Aquest cop per la ruta clàssica: sortint del refugi de la Renclusa, arribant al Portillon, fent un tros del glaciar de l'Aneto i superant en l'últim tram el pas de Mahoma (el que es veu a la foto). Al glaciar de l'Aneto no vam veure cap esquerda; estava colgat de neu. No obstant, a la baixada ens vam encordar 4 persones per si de cas. El pas de Mahoma se m'havia oblidat del primer cop. No recordava que realment cal fer uns 7-8 passos "delicats" abans d'arribar al cim. L'esforç per arribar va ser considerable. Sort de l'Oriol que m'animava i em deia: "és tot de coco". No ho negaré, però l'estat de forma també hi juga un factor important. Sigui com sigui, crec que va valdre molt la pena. La tornada als cotxes se'm va fer molt pesada. En total van ser unes 11 hores d'excursió, amb una maleta que pesava més de l'habitual: portava una corda de 30 metres, que ens va permetre encordar-nos, juntament amb la que portava un company, al pas de Mahoma.
Si voleu veure més fotos de la sortida feu click aquí.

Etiquetes de comentaris: , ,

1 Comments:

At dilluns, de març 24, 2008 9:59:00 a. m., Blogger Dr. Fleischman said...

Benvigut de nou!!!
Només de llegir el post i veure les fotos ja em tremolen les cames amb el pas de Mahoma.
Felicitats pel cim!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home